HTML

Pálinka szerelmem

Pálinkablog. Nőtől. Mindenkinek. Pálinkakóstolás kertelés nélkül. Programajánló határok nélkül.

Friss topikok

2011.10.04. 11:29 *Puszedli*

OMÉK - A magyar pálinka legjava

Omék szlogent "pálinkásítva" használni nem vétek, sőt kötelező.
Korábbi évekből és rendezvényekből okulva a Hungexpora felkészülten érkeztem, azaz rendesen ebédeltem és teli gyomorral mentem nézelődni. Belépéskor kapott szórólapot tallózva csak a Szalontait láttam a kiállítók között. Előző találkozásom velük nem volt kellemes, de úgy vélem az a korrekt, ha megkóstolom a mostani kínálatukat is. Így elindultam megkereseni a Szalonati faházat-standot. Nem találtam meg, pedig tényleg megvolt a szándék.
Ennek ellenére sikerült sokféle pálinkát kóstolunk. Rengeteg kisebb főzdét lehetett a "sétálóutcában" megtalálni. Jelen volt többek közt Árpád Pálinka, Bolyhos , a Birkás Pálinka, Madarasi Pálinka, Rideg Pálinka és a Békési Pálinka. Érdemes összevetni, hogy az itt felsorolt főzdék között kik lesznek jelen a várban zajló Pálinka és Kolbász fesztiválon. Nem kell sokáig keresgélni, egyedül csak a nagyok engedhetik meg maguknak az eféle reprezentációt . Ezért is igyekeztem a többi főzde pálinkáit megkóstolni. Előzetesen annyit, hogy a "kicsik" is nagyon ott vannak a szeren. Alapízeket és különlegességeket egyaránt kóstoltunk, mind kivétel nélkül finom volt. Részletes kóstoló későbbiekben.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

kép:saját

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://palinkaszerelmem.blog.hu/api/trackback/id/tr653277424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása