HTML

Pálinka szerelmem

Pálinkablog. Nőtől. Mindenkinek. Pálinkakóstolás kertelés nélkül. Programajánló határok nélkül.

Friss topikok

2012.07.26. 22:19 *Puszedli*

Nem kellett a pálinka...

Címkék: szilva rézangyal vilmoskörte

Felettébb érdekes dolog törént. Nem tudtam meginni a pálinkát. Hogy lehet ez ? Megkóstoltam a barriqe szilvát és a vilmoskörtét a Rézangyaltól és nem ízlett. Az alkohol ízén kívűl mást nem éreztem. Letettem a földre és továbbáltam. Nem tudom mi lett a sorsa, ez az incidens nem vette el a kedvemet, megkóstolom újra,nem adom fel! Érdekel, hogy vajon más is ezt érezte? Elvileg a Rézangyal a minőségi pálinkákról ismert,de bocsánat ezt a két üveget a pálinkarendőrség leültette volna..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://palinkaszerelmem.blog.hu/api/trackback/id/tr914680705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása